20. 2. 2010

Panenka pro radost - návod

Nejdříve jsem si udělala hlavičku. Zmuchlala jsem papírovou utěrku.

Kuličku jsem zabalila do další utěrky.

Potom jsem si z plyšových drátků udělala tělíčko a přiložila k hlavičce.
Vzala jsem vlnu a začala ji omotávat kolem kostry. Drátky na konci rukou a nohou jsem ohnula zpět, aby vznikly "bambulky".

Takhle vypadá omotaná kostra.
Rozpárala jsem starou pletenou ponožku a z vlny jsem vyrobila vlásky. Omotala jsem ji kolem pohlednice, uprostřed přestřihla a pak našila na hlavičku. Očička jsou ze 2 knoflíků, ale můžete použít i nalepovací očička nebo vystřihnout z plsti. Pak už jen obléknout!
A hotové dílko je tady!!

Nápad a návod na výrobu panenky jsem našla zde.

1 komentář:

Simies řekl(a)...

jéé, bezva!:-) Kofoláčky jsme už doma taky tvořili, našeho Adama to moc bavilo a umotal jich několik!