6. 5. 2010

Nové CT, MaryPop designs

V úterý mi došel e-mail s velice milou zprávou. MaryPop si mě vybrala do svého CT. Bylo to pro mě veliké překvapení a mám z toho nefalšovanou radost.
Zítra vyjde její nový kit My heart for you!
I got an e-mail with a very nice news on Tuesday. I became a part of MaryPop designs CT. MaryPop chosen me. Unbelievable information! It was a surprise and I´m really happy for that.
Tomorrow goes into the shop her new wonderful kit My heart for you!


A tady je moje lo z tohoto naprosto úžasného kitu. Je laděný do fialových a růžových barev. Použila jsem fotku mého mladšího syna Matěje. Je to foto ještě z porodnice, kdy byl starý jen pár hodin!
And here is my page made from this amazing kit.
On the photo is my younger dear son Matej when he was just a few hours old.

Žádné komentáře: